Handelsbetingelser

Velkommen til vores webshop. Ved handel på denne hjemmeside accepterer du automatisk nedenstående betingelser. Vi anbefaler derfor, at du læser betingelserne grundigt igennem, inden du handler hos JewelryBox.dk.

Når du har udvalgt de varer, du ønsker og har placeret dem i indkøbskurven, skal du udfylde dine personlige informationer så som navn, adresse og betalingsinformationer. Når dette er gjort, vil du modtage en ordrebekræftelse med dit personlige pakkenummer, som du altid kan spore. Hvis du har yderligere spørgsmål angående køb af varer hos JewelryBox.dk eller ønsker du personlig betjening og vejledning, er du meget velkommen til at kontakte os på telefon 43 43 29 70.

Vores telefon tid er alle hverdage mellem kl. 10-17.30. Du har også mulighed for at skrive til os på info@jewelrybox.dk - vi står klar til at hjælpe dig.

Hvis en vare, som du er interesseret i, skulle være udsolgt, har du ligeledes mulighed for at kontakte os, hvor vi vil kunne informere dig om muligheden for at blive skrevet op til genlevering af varen.

Levering

Vi sørger for alle forsendelsesomkostninger og leverer fragtfrit i Danmark - dog ikke Grønland og Færøerne.

Alle ordrer leveres inden for 5-15 hverdage i Danmark ved betaling med kreditkort. Ved forsinkelser hos kurér kan JewelryBox.dk dog ikke drages til ansvar.

Vi sender alle varer som pakkepost. Dette gør det muligt at spore pakken, hvis der skulle opstå problemer. Varerne er forsikrede under forsendelsen og du bedes kontrollere pakkens indhold ved modtagelsen. Er pakken og/eller indholdet beskadiget, når du modtager det, skal du anmelde det til JewelryBox.dk med det samme, eller senest 2 dage efter modtagelsen og returnere varen til os efterfølgende. JewelryBox.dk er ikke ansvarlig for varer, der er blevet beskadiget under transporten. Vi pakker varerne med største omhu, så risikoen for fragtskader minimeres. Du kan som kunde nægte at modtage pakker fra os.

Betaling

Hos JewelryBox.dk kan du betale med betalingskort som Visa/Dankort, EuroCard/MasterCard, American Express og Visa/Electron. Beløbet bliver først fratrukket din konto, når varerne afsendes fra vores lager. Alle priserne hos JewelryBox.dk er angivet i DKK og er inklusiv 25% moms.

Retur og ombytning

JewelryBox.dk yder 14 dages fuld returret gældende fra den dag, du modtager dine varer. Ved evt. returnering anbefaler vi dig at udfylde en returseddel og vedlægge den i forsendelsen sammen med varerne. Varerne skal returneres i original emballage, ubrugt og i samme stand som ved modtagelsen.

JewelryBox.dk anbefaler, at varen returneres via Post Danmark, som pakkepost. På den måde er der mulighed for at spore pakken i Post Danmarks system og det fjerner dermed enhver tvivl om, hvorvidt varen er blevet udleveret til JewelryBox.dk. Yderligere har du mulighed for, at kunne efterlyse pakken såfremt udlevering ikke har fundet sted. Varer der returneres på efterkrav eller som sendes uden porto vil blive nægtet modtaget af JewelryBox.dk. 

Når vi har modtaget varen og godkendt returneringen, vil vi hurtigst muligt overføre købsbeløbet til din konto i overensstemmelse med forbrugeraftalelovens §21 stk. 3 og 4. Vi tilbagebetaler kun til det kreditkort som varerne er blevet købt med. Dette er for at undgå ulovlig brug af stjålne kreditkort. Husk at vedlægge registrerings- og kontonummer til evt. bankoverførsel. Returnering af varer står for egen regning.

Sikkerhed

Sikkerheden hos JewelryBox.dk er i top, idet al kommunikation mellem vores betalingssystem og kortindehaveren foregår via en krypteret SSL forbindelse (Secure Socket Layer). Med andre ord, er det kun QuickPay, der har adgang til dine data. Hverken JewelryBox.dk eller andre uvedkommende har mulighed for at se de data, der udveksles ved køb. Hos JewelryBox.dk er dine personlige kontaktoplysninger 100% fortrolige og vi garanterer, at ingen andre kan få adgang til dem. Alle varer er omfattet af købelovens regler om 24 måneders reklamationsret. JewelryBox.dk hostes via et amerikansk webshop-system, og ifølge europæisk lovgivning har vi derfor pligt til at oplyse, at vi lagrer vores kunders personlige oplysninger på et datacenter i USA.

Reklamationer

Alle varer er omfattet af købelovens regler om 24 måneders reklamationsret. Reklamationsretten betyder, at du som kunde kan klage over fejl og mangler ved varen, som er opstået inden 24 måneder efter købet. Reklamationsretten dækker ikke, når fejl, skader eller slitage opstår på grund af forkert brug, manglende vedligeholdelse eller almindeligt slid. Ved reklamation, fejl og mangler eller ved udeblevne leverancer, kontakt os venligst på tlf. 43 43 29 70, eller info@jewelrybox.dk. JewelryBox.dk dækker ikke fragtomkostninger der måtte være, i forbindelse med reklamation.

Forbehold

JewelryBox.dk tager forbehold for udsolgte varer, trykfejl, stavefejl, leveranceændringer samt forsinkelser, som JewelryBox.dk ikke har kontrol over.